Csitt-csatt. Álljon ügyfelei rendelkezésére chattel.

A chat-et lassan már webkultúrális eszközként tartjuk számon és Ön?

Chat segítségével gyorsan választ tud adni ügyfelei kérdéseire - ez a céges chat lényege. A chat modul biztosítja azt a felületet, melyen keresztül a folyamatos üzenetváltás megvalósítható, így vásárlóit hamarabb kezelheti, a személyes kontaktus pedig nagyobb bizalmat ébreszt - ergo több vásárlást regisztrálhat rendszerében.

A modul segítségével különböző „szobákat” lehet létrehozni, ahol bizonyos témákról szólhat a beszélgetés, melyhez az oda belépők mindegyike hozzászólhat és figyelemmel kísérheti a társalgást. Lehetőség van ún. privát csevegés indítására, melynek során két személy zárt kommunikációja valósul meg, amelyet a többi felhasználó nem lát. Olyan honlapokra/portálra javasoljuk, ahol az azonnali kommunikáció szinte már kötelező eleme az oldalnak.